eTwinning  -  Annem ve Babamla Deney Zamanı

eTwinning - Annem ve Babamla Deney Zamanı

Annem ve Babamla Deney Zamanı


Annem ve Babamla Deney Zamanı Etwinning Projesi

Projemiz 6 ortaklı uluslararası bir projedir

07.06.2020 1298

 

Proje hakkında

Öğrencilerin başarı düzeyi okulun fiziksel ve psikolojik koşulları kadar velilerin çocuklarına gösterdikleri ilgi ile aynı orantıdadır. Ailelerin okulda yapılan sosyal faaliyetler ve yapılacak etkinliklere katkı sağlaması öğrencinin kendine bakış açısını olumlu yönde etkileyip başarıyı arttıracaktır. Yapmayı istediğim bu projede öğrenci veli etkileşimini sağlayıp fen bilimleri öğretmeni rehberliğinde ders saatleri içerisinde sınıf ortamında öğrencinin ailesiyle beraber deney yapmalarına fırsat olanağı sağlamak.2019-2020 eğitim öğretim yılı fen bilimleri müfredatındaki kazanımlar baz alınarak öğrenciye deney konusu ödev olarak verilir. Anne ve baba, ev de çocuğuyla deneyi yapmak için ortam hazırlar, bu ortamda beraber deneyi yaparlar. Daha sonra belirlenen gün ve saatte veli deney malzemelerini sınıf ortamına getirerek fen bilimleri öğretmeni rehberliğinde çocuğuyla beraber, sınıftaki bütün öğrencilerin göreceği şekilde deneyi yapar. The success level of the students is in the same proportion as the physical and psychological conditions of the school as the parents ' interest in their children. The contribution of families to social activities and activities in school will positively affect the student's self-perspective and increase the success. This project I want to do is to provide student parent interaction and provide opportunity for students to experiment with their parents in classroom environment during class hours under the guidance of the science teacher.In the 2019-2020 academic year, the subject of an experiment is given to the student based on the achievements in the science curriculum. The mother and father prepare the environment for the experiment with their child at home, and they do the experiment together in this environment. Then, at the designated day and time, the parent brings the experimental materials to the classroom environment and carries out the experiment with the child under the guidance of the science teacher so that all the students in the classroom can see.

HEDEFLER

1)Eğitim öğretim sürecinde veliyi aktif kılmak.
2)Öğrencinin yaparak yaşayarak öğrenmesini sağlamak.
3)Öğretmen rehberliğinde öğrenci merkezli eğitim anlayışına katkıda bulunmak.
4)Öğrencinin kendine olan özgüvenini arttırmak.
5)Öğrenci de başarmanın verdiği olumlu hissi oluşturmak.
6)Öğrencinin sosyal gelişimini arttırmak.
7) Öğrenciye sorumluluk vererek öğrencide sorumluluk bilinci oluşturmak.
8)Hayatında en önemli olan iki varlıkla(anne ve baba) bir şeyler başarma mutluluğu yaşatmak.
9)Veli-öğrenci ve öğretmen arasındaki iletişimi arttırmak
Goals
1) to make parents active in the education and training process.
2)to enable the student to learn by living by doing.
3) to contribute to student-centered education understanding under teacher guidance.
4) to increase the self-confidence of the student.
5) to create the positive feeling of success in the student.
6) to increase the social development of the student.
7) to create awareness of responsibility in the student by giving responsib

ÇALIŞMA SÜRECI

Öncelikle okul idareleriyle ve zümre ile bu konu paylaşılacak.Gönüllü öğrenci ve veli seçimi listesi hazırlanacak.Ortaklarımızla haftanın bir gününü hep beraber belirleyeceğiz ve yine ortaklarımızla belirleyeceğimiz deney konusu bir hafta önce öğrencimiz ve ailesine verilecek, belirlediğimiz günde deneylerini yapmak üzere velimiz çocuğuyla okula gelecek. Deney yapma aşamasında bazı ortaklarımızla 4,5 G ile canlı telefon bağlantısı sağlayarak başka okullardaki öğrenci ve velilerin çalışmasını öğrencilerimize sunacağız. bu çalışmamız şubat ve haziran ayları arasında yapılacaktır.
Working process: first of all, this issue will be shared with the school administrations and the group.Voluntary student and parent selection list will be prepared.We will determine one day of the week together with our partners, and the subject of the experiment we will determine with our partners will be given to the student and his / her family a week ago, and the parent will come to school with his / her child to perform the experiments on the day we have determined. During the experiment phase, we will provide live telephone connection with 4.5 G with some of our partners and present the work of students and parents in other schools to our students. February and June will be our study.

BEKLENEN SONUÇLAR

Proje ortaklarıyla etkili iletişim kurmak ve işbirliği içinde daha verimli çalışmak için TwinSpace aktif olarak kullanılacak. web2 araçlarıyla uygulamalar yapılacak. Yaygınlaştıtma çalışmaları için sosyal medya hesapları ve web siteleri kullanılacak.
TwinSpace will be actively used to communicate effectively with project partners and work collaboratively more efficiently. applications will be made with web2 tools. Social media accounts and websites will be used for dissemination activities.